قیمت رنگ صنعتی

قیمت رنگ صنعتی

قیمت رنگ های صنعتی و انواع آن مانند رنگ دریایی و رنگ اپوکسی متاثر از یک سری عوامل به هنگام تولید می باشد. برای اطلاع عوامل موثر بر قیمت رنگ صنعتی، قیمت رنگ دریایی و قیمت رنگ صنعتی با ما در این مقاله همراه باشید.

قیمت رنگ صنعتی چقدر است؟

 برای مدیران تأمین و نمایندگی های خرید هیچ چیز نا امید کننده تر از عدم اطلاع از قیمت ها و هزینه ها نیست.  با توجه به این نکته، برخی از عوامل موثر در قیمت رنگ صنعتی و تأثیراتی که این عوامل بر قیمت رنگ صنعتی دارند را با هم بررسی خواهیم کرد.

مواد خام

 در صنعت رنگ، بسته به فناوری پوشش، مواد اولیه می توانند 70 درصد هزینه ها را تشکیل دهند. برای پوشش های تخصصی تر و با کارایی بالاتر، هزینه مواد اولیه درصد کمتری از هزینه ها. را در بر می گیرد. بسیاری از تولیدکنندگان رنگ ، حلال ، رزین (محلول در آب و حلال) و سایر مواد اولیه را به مقدار زیاد خریداری می کنند، که در بعضی مواقع باعث صرفه جویی در هزینه مواد اولیه تا 50 درصد برای مشتریان می شود. گزینه دیگر برای صرفه جویی در مواد اولیه، مشاوره با تامین کننده رنگ شما است که آیا ماده اولیه ارزان تر و معادل آن برای جایگزین در دسترس است یا خیر.

مواد خام رنگ صنعتی

فرمولاسیون رنگ

بسته به درخواست شما، فرمولاسیون برخی از رنگ ها توسط یک متخصص رنگ ممکن است لازم باشد. به عنوان مثال ، اگر شما از یک تولید کننده رنگ برای تولید یک محصول جدید درخواست می کنید، این شرکت زمان قابل توجهی را برای تنظیم یک فرمول صرف خواهد کرد. تولیدکنندگان رنگ به روش های مختلفی با فرمول بندی هزینه ها سر و کار دارند. بدیهی است که هرچه زمان بیشتری برای رسیدن به یک فرمول تأیید شده لازم باشد، هزینه های توسعه یا فرمول سازی آن بیشتر است. برای به حداقل رساندن هزینه های فرمول سازی ، با یک تولید کننده رنگ با تجربه در زمینه شیمی رنگ کار کنید. همچنین، قبل از ارسال پروژه خود به یک فرمولاتور، مهمترین مشخصات و ضوابط عملکرد رنگ مورد نظر خود را مشخص کنید، "نیاز به داشتن" را از "خوب داشتن" جدا کنید. از خود بپرسید: چه چیزی واقعاً در برنامه استفاده نهایی مشتری من لازم است؟ مشخص کردن مهمترین موارد قبل از شروع یک پروژه تدوین می تواند به ساده سازی این هزینه ها کمک کند.

فرمولاسیون رنگ صنعتی

نیروی انسانی و تولید رنگ

 هرچه تولید یک دسته رنگ بیشتر طول بکشد، هزینه کار نیز بیشتر است. همچنین هزینه های مربوط به نیروی انسانی به قیمت رنگ صنعتی شما اعمال می شود. به طور کلی زمان ساخت رنگ بیشتر به سه عامل بستگی دارد: تجهیزات، نیازهای فرمول و روش کار و نیروی انسانی برای اجرای کار. خریداران باید اطمینان حاصل کنند که تولید کننده رنگ آنها از تجهیزات بهینه و دانش داخلی برای تولید پوشش های خاص خود برخوردار است. مراجعه به یک تأمین کننده بالقوه و ترسیم یک تصویر واضح از اینکه به چه روشی رنگ شما تولید می شود روش خوبی برای جلوگیری از هزینه های تولید بی مورد است. ماهیت برخی از فرمول ها ، به ویژه فرمول های با ویسکوزیته بالا و پوشش های رنگی، به زمان ساخت طولانی تری نیاز دارند. برخی از مواد اولیه بیش از سایرین به تجهیزات، زمان، انرژی و مراقبت های ویژه تری نیاز دارند. تطبیق رنگ همچنین می تواند باعث افزایش زمان و پیچیدگی شود. اگر پوشش شما به تطابق رنگی احتیاج دارد، مطمئن باشید که سازنده رنگ شما از نظر توسعه و تطبیق رنگ تجربه دارد.

نیروی انسانی

اندازه دسته و حجم سفارش

شرکت تولید کننده رنگ می بایست مخازن مخلوط کن در اندازه مناسب، مخازن نگهدارنده و تجهیزات دیگر را داشته باشد تا حجم مطلوب را فراهم کند، به تأمین کننده رنگ خود اجازه دهید تا حجم پردازش مناسب را برای پاسخگویی به نیازهای شما برقرار کند. به این ترتیب تامین کنندگان رنگ نوعی قیمت گذاری طبقه ای برای تشویق حجم سفارشات بیشتر ارائه می دهند. دسته های با حجم بیشتر باعث کاهش نیروی کار ، پیش آماده سازی، کنترل کیفیت، تمیز کردن و سایر هزینه های هر گالن می شود.

کنترل کیفیت

به عنوان یک پایه، تولید کنندگان پوشش های صنعتی باید دسته های خود را از نظر ویسکوزیته، وزن در هر گالن، زمان خشک شدن، براقیت، رنگ و pH بررسی کنند. اگر رنگ مورد نظر شما به بیش از یک نیروی پایه برای کنترل کیفیت نیاز داشته باشد، این نیروی اضافی دربرآورد قیمت رنگ صنعتی موثر خواهد بود. کنترل کیفیت مکانیزمی است برای اطمینان از قابلیت تولید مجدد در هنگام تولید و همچنین ارائه یک محصول سازگار با استاندارد های شما. اطمینان حاصل کنید که شریک تولیدی شما تمام خصوصیات مربوطه را کنترل می کند. تولید کننده رنگ شما باید هر بار نتیجه و تنظیمات کنترل کیفیت را پیگیری کرده و به دنبال الگوهای تنظیمات باشد و فرمول یا مشخصات ساخت دسته ای را تغییر دهد تا از کارآیی ، دقت و قابل پیش بینی بودن نتایج تولید اطمینان حاصل کند. تولیدکنندگان پوشش باید از هر دسته برای مدت زمان توافق شده نگهداری و گواهی تجزیه و تحلیل داشته باشند.

کنترل کیفیت رنگ صنعتی

هزینه های پر کردن و ظروف

 تولیدکنندگان رنگ مواد را در ظروف مختلف از مخازن فلزی گرفته تا شیشه های لاک ناخن یک اونسی و یا هر ظرف دیگری پر می کنند. هرچه میزان گنجایش ظرف بزرگتر باشد، باعث ارزان تر شدن آن در هر گالن است. در اصل این مسئله به علت پایین آمدن مدت زمان پر شدن ظرف و هم هزینه خود ظرف است.

قیمت ظروف استیل بیشتر از پلاستیک است. ظروف دارای درب و روکش مخصوص نیز می توانند هزینه های بیشتری را به همراه داشته باشند. اگر کالای شما به برچسب خاص یا منحصر به فردی نیاز دارد، تولید کننده رنگ این مبلغ را به قیمت رنگ صنعتی ساخته شده اضافه خواهد نمود.

ظروف رنگ صنعتی

هزینه های تمیز کردن

تمیز کردن تجهیزات پس از تولید رنگ می تواند منجر به تولید پسماندهای خطرناک شود، که دفع آن برای تولید کنندگان رنگ بسیار هزینه بردار است. پس از این که رنگ مورد سفارش شما ساخته شده اگر تجهیزات  نیاز به پاکسازی بیش از حد معمول و یا استفاده از حلال داشته باشد تولید کننده رنگ هزینه آن را به عنوان بخشی از قیمت رنگ صنعتی محاسبه خواهد نمود. مطمئن شوید که چگونه تولید کننده رنگ شما زباله های خطرناک و هزینه های پاکسازی را به حداقل می رساند. چند روش معمول و موثر برای به حداقل رساندن تولید زباله های خطرناک شامل استفاده از یک حلال است، حلال های مورد استفاده در فرآیند تولید رنگ را به حلال های شستشو و جدا سازی و استفاده مجدد از شستشوی مخازن تبدیل می کنند.

لیست موجودی رنگ صنعتی

 برخی از تولید کنندگان رنگ صنعتی پیشنهاد می کنند که موجودی رنگ صنعتی تمام شده را کم کنند تا زمان تحویل سفارشات حساس به زمان به حداقل برسد. هزینه حمل این کالاهای تمام شده در انبار آنها معمولاً در قیمت رنگ صنعتی محاسبه می شود. رنگ های صنعتی غیر قابل اشتعال نسبت به رنگ های صنعتی قابل اشتعال که به آب پاش های تخصصی و سایر مکانیسم های ایمنی در برابر آتش نیاز دارند و محدودیت های ذخیره سازی دارند ، نیاز به مراقبت های ساده تری دارنددر نتیجه قیمت رنگ صنعتی غیر قابل اشتعال کمتر خواهد بود.  

لیست موجودی رنگ صنعتی

اطلاع از قیمت رنگ صنعتی                             

اطلاع از قیمت رنگ صنعتی و انتخاب یک شرکت تولید کننده رنگ مانند هر کار دیگری در تجارت از اهمیت بالایی به هنگام تصمیم گیری برخوردار است.

برای نمایندگان خرید و مدیران محصولات مهم است که عوامل موثر در تعیین قیمت رنگ صنعتی را بشناسند تا به یک منبع آگاه تر و تصمیم گیری درست در مورد محصول برسند.

بازرگانی رنگ محمدی دارای سالها سابقه درخشان در فروش رنگ های صنعتی پارس پامچال و ارسال آن به سراسر کشور می باشد. برای خرید انواع رنگ های صنعتی و یافتن اطلاعات دقیق درباره رنگ پامچال، رنگ ضد خزه دریایی و همچنین اطلاع از قیمت رنگ صنعتی، قیمت رنگ دریایی، قیمت رنگ اپوکسی با شرکت بازرگانی رنگ محمدی تماس گرفته و اطلاعات لازم در این خصوص را از کارشناسان با تجربه ما کسب نمایید.